tirsdag 5. mars 2013

Ny oppskrift; Ida-Sophies baggy-lue og votter

Jeg synes det er så mange fine farger i Drops Nepal-garnet, og nå har jeg lekt meg litt med noen av de sterke fargene. 
Lue med dyp rød som bunnfarge, og lilla og oransje striper :)


Vottene er i samme farger, men med lilla som bunnfarge. Det er allikevel ikke vanskelig å se at lue og votter "hører samme ". 
For meg som liker lilla veldig godt, men som absolutt ikke kler det, er dette en måte og kunne bruke disse fargene allikevel. 
For de som er "nye strikkere", er dette et sett som man lett kan få til. Ingen vanskelige kromspring :)
Oppskriften finner du i min Ravelry Store og settet heter "Ida-Sophies baggy-lue og votter". Oppskriften finnes i både norsk og engelsk versjon. 
********
Ha det fint alle sammen! 
Stor klem fra meg :)

7 kommentarer:

  1. fine votter og lue. Det garnet ser deilig mykt ut

    SvarSlett
  2. Sprekt sett! Kjekt med farger som vises litt! Så er det veldig stilig med lue og votter som hører sammen uten å være prikk like.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Stilig :) Herlige farger og herlig garn ser det ut som . Nå er det bare 1 måned igjen til strikketreffet Guri , gleder meg til å hilse på deg i virkeligheten :)Klem fra Bente :)

    SvarSlett
  4. Superfin i de fargene! Flott sett, dette blir nok populært :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Herlige farger på både luen og vottene,,og selv strikker jeg også luer av Nepal garnet. Det er helt nydelig og strikke med,,og samtidig mykt og godt og ha på seg:))

    SvarSlett
  6. Nepal har flotte farger og velge i, og garnet er jo supert å strikke av.
    Flott sett du har strikket :)

    SvarSlett
  7. Takk for oppskrift :) Jeg har nettopp lastet den ned og tror den kommer til å snike seg fram i køen av prosjekter ;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!