tirsdag 12. mars 2013

Ny lue igjen...med gratis oppskrift

Det er kanskje ikke helt tiden å lage nye oppskrifter på luer, nå som vinteren snart er over. Men det er nå jeg har hatt tid til å leke meg med nye ideer. Denne lua heter Olga-lue: 
Garn: Drops Nepal
Pinner: 4,5 og 5,5mm
Tatt fra garnlageret: ca. 150 gram
Oppskriften kan du laste ned gratis i min Ravelry Butikk, og det finnes både norsk og engelsk versjon. 
Det er mange som har spurt meg hvorfor oppskriftene mine får navn; og det er ganske enkelt for at jeg skal skille dem fra hverandre og ikke minst huske dem. Sånn er det med den saken :)
*****
Nyt dagene folkens!
Stor klem :)

7 kommentarer:

  1. Fin lue! Måtte le litt av ditt forrige innlegg, jeg synes kaninlua var søt jeg ;) Den finner nok sin mottaker, den også ;)

    SvarSlett
  2. Kjempefin lue, og med veldig friske fine farger! :)
    Og takk for fin kommentar på bloggen min. :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin lue. Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. Kjempefin lue i flotte farger:)

    SvarSlett
  5. Enda ei kjempefin lue. Jeg tenker å bestille I love my sheep hat , men lurer på om jeg får den i engelsk mønster?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg har så man kan velge å laste ned norsk eller engelsk oppskrift :)Prisen er den sammen.

      Slett
  6. Her er vinteren i "full blomst" om jeg kan si det sånn, så oppskrifter på luer er ikke av veien. Jeg har et par tovavotter liggende til tørk, og dem skal jeg prøve inni vindvottene på skitur i morgen.
    Lekker lue du har strikka! Luer trenger vi mange av. Artig å variere og fort gjort å strikke.

    Fortsatt fin tirsdagskveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!