mandag 18. mars 2013

Artige sokker

Dette er ikke min idè, bare så det er sagt. Jeg hadde besøk av ei venninne for en ukes tid siden, som er veldig flink med alt som heter håndarbeid. Hun hadde med seg og viste fram mange par med stilige sokker/strømper som hun hadde strikket. Jeg spurte henne om det var greit at jeg "hermet", og det var det :) 
Så her er mitt første par, oppkalt etter henne; Ann B-sokker
Garn: Drops Fabel i fargene solnedgang + rosa 
Pinner: 3,0 mm

Her er sokkene strukket helt opp til kne, bare for å vise hvor lange de egentlig er. 
*****
Takk til Frøken Snupp for at jeg 
fikk "låne" føttene hennes til fotoseansen :) 
*****
Ønsker dere alle en fin uke!
Stor klem :)

15 kommentarer:

  1. Artige sokker! Tenker litt trekkspill når jeg ser dem.

    Ønsker deg en fin mandag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Fine sokker i glade farger:)

    SvarSlett
  3. Kjempefine! Lekre farger og smart design, blir jo som to ulike sokkepar ;)

    Ha ei finfin uke
    Klem

    SvarSlett
  4. Så artig variant - jeg har akkurat strikket regnbuesokken, samme stil men med mønster. Gøye sokker - nesten to måter å bruke dem på ;)

    Herlige gladfarger du har brukt forresten. Sukkertøy for øyet!
    Fin uke til deg,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  5. Kjempefine sokker, liker sokker som rekker opp på leggen slik at det blir bra overlapping med ullunder. Værste jeg vet er lave sokker som gjør glippe mellom sokken og ullunder og som sklir nedover hælen i støvla!

    Supre farger!

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  6. Så vakre sokker. Sånne hadde vært toppers å ha. Må sette det på to do lista mi. Nydelig.
    Klemz

    SvarSlett
  7. Herlige sokker, rett og slett....:)
    Ha en fin kveld!
    Anette

    SvarSlett
  8. Artige sokker, riktig bli'glad sokker. Vårlige friske farger :)

    SvarSlett
  9. Å så fine de var - hærlige farger :)

    SvarSlett
  10. Åh, de ble kjempefine!!! Også så freshe farger! Slike fikk jeg lyst til å strikke:)

    SvarSlett
  11. Herlige søkker med deilig vårfarger du har strikket.
    Kommer våren? - Vi har snø. Og jeg mener jeg gå på ski.
    Men jeg vil strikker med farger også... våren lokker.
    Ha en fin uke og hjertelig hilsen fra Viola.

    SvarSlett
  12. De var faktisk veldig flotte :) og så knallfine farger.

    SvarSlett
  13. Hvor er de bare skønne de sokker. Det er jo 2 i 1 :) Sådanne nogle må jeg bare eje. Knus til dig fra DK ;)

    SvarSlett
  14. Herlige rosa og fargerike sokker du har laget:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!