tirsdag 2. september 2014

Min egen Rosa-sløyfe aksjon 2014 - fletteluen Knut

Nå er det blitt november, og aksjonen er avsluttet. 
Tusen takk til alle som har kjøpt oppskriften! 
Det ble til sammen kr. 868,- som nå er betalt inn til Kreftforeningen. 
Jeg må vel innrømme at jeg hadde håpet på å samle inn enda mer, men jeg er veldig takknemlig for det som ble. 
Så skal jeg tenke på hva jeg skal lage til neste års aksjon :) Håper jeg klarer å lage et design som frister enda flere kjøpere til å åpne lommeboka!


*****O**O**O*****

I fjor var det første året jeg bestemte meg for å lage og selge en oppskrift hvor inntektene uavkortet skulle gå til Den norske kreftforeningen. Det ble en suksess! Det var mange som tente på ideen og kjøpte oppskriften, og jeg kunne sende en god slump penger til kreftforeningen. 
I fjor kom jeg på ideen i midten av rosa-måneden oktober, og det var egentlig litt for sent... derfor er jeg tidlig ute i år. 
Nå går salget i september og oktober uavkortet til Rosa Sløyfe Aksjonen! 

Det du får ved å støtte aksjonen min i år er oppskriften Knut, ei flettelue:


Dette er ei flettelue som passer like godt til både jenter og gutter, damer og menn. Oppskriften er i en størrelse, og den blir "normal" størrelse til en mann og "baggy" til damer og ungdommer (med litt mindre hode enn menn)
Jeg har hatt en hjelper denne gangen: Tusen takk til Marit som strikket denne modellen for meg! Du er gull verd, Marit! 
*****

Håper du synes lua er fin og at du får lyst til å støtte Kreftforeningen ved å kjøpe denne oppskriften! 
Den finner du HER

*****

Ønsker dere alle en flott høst! 

Storklem fra meg :)

4 kommentarer:

  1. For et flott og kreativt initiativ:) Fin flettelue:)

    SvarSlett
  2. Så flott gjort av deg! :) Finfin lue, jeg har satt den nest øverst på to-do lista mi!

    SvarSlett
  3. Flott initiativ :) Og så ser jeg at du har vært så flink med garn og farging i tidligere innlegg, kjempespennende... Har vært kjekt å ble seg gjennom tidligere innlegg :)
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har laget :) Ha en fin helg :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!