søndag 7. februar 2016

Grønt er skjønt, eller?

Det kan garantert diskuteres. Noen vil synes at fargen er "kul", andre vil grøsse på ryggen. Spiller ingen rolle, det vil helt sikkert være noen foreldre som vil bli glad for dette teppet: 



Størrelse: 130x130 cm
Garn: Gjestal babyull (utgått farge)
Pinner: 4,0 mm 
Vekt: husker ikke, men ca. 350-400 gram

Å strikke til Amanda-prosjektet og de små og "store" barna som som trenger ekstra varme, er virkelig meningsfylt. Det er glede i hver maske! 

*****
Ta vare på hverandre! 

Stor klem til alle! 

4 kommentarer:

  1. Liker dette grønne teppet, jeg! Hvorfor kan vi ikke benytte alle de fine fargene i garnhyllene? Ekstra fint å strikke med farger som synes.

    God søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Dette grønne teppet blir helt sikkert noen glade i. Grønt er skjønt :-)

    Ha en flott kveld

    SvarSlett
  3. Flott teppe! Datteren min elsker den nyansen, så jeg har strikket en del i smaragdgrønt. Det synes godt i terrenget. Godt med sterke farger. :)

    SvarSlett
  4. Grønt er absolutt en farge å regne med! Min yngste sønn kunne ikke vært foruten. Aller helst skulle alt ha vært akkurat like grønt som det nydelige pleddet du har strikket :)

    Ønsker deg en fin kveld :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!