søndag 17. januar 2016

En liten hjertelue

Jeg har sagt det mange, mange ganger; jeg elsker disse hjerteluene!
De har perfekt passform og sitter godt i nakken, over øra og i panna. 




Lua passer godt til min lille "budda-baby" også. 
Størrelsen er 9-12 måneder
Garn: Gjestal babyull
Pinner: 2,5m


Jeg synes at denne ble litt for spiss på krona, men det ødelegger ikke passformen, og da er det greit. Sånn blir det noen ganger når jeg velger å ikke følge oppskriften. Alt i alt,  ble lua bra den :)

*****

Ha det bra alle sammen! 
God klem til dere alle fra meg!

5 kommentarer:

  1. Har man funnet den perfekte oppskrifta, er det ingen grunn til å finne opp kruttet på nytt!
    Nye luer til nye små hoder er bra!

    God søndagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Super passform på disse :) absolutt favoritt her også

    SvarSlett
  3. Den lua var flott! Kan jeg spørre om hvor du fant oppskriften?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har laget min egen variant, men jeg finner ikke igjen oppskriften. Men du kan søke på "djevellue strikket rundt" og da burde du finne mange varianter. Lykke til!

      Slett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!