torsdag 24. desember 2015

Nå er det jul!


Nå sitter jeg her ei stille morgenstund, alene, og ser på den julepynta stua vår. Engler og nisser i skjønn forening, masse tente stearinlys, og juletreet står klart til å bli pyntet av "barna" . Lykke!

Vi har bestemt oss for at dette skal bli vår beste jul noensinne, ikke på materielle ting som gaver, men vi skal kose oss sammen
Det synes vi at vi fortjener etter jula som ble "avlyst" i fjor.

Jeg vil ønske alle ei trivelig julehelg, og jeg håper at dere alle får fine dager sammen med mennesker som betyr noe for dere!


GOD JUL!

7 kommentarer:

  1. Ja, la oss få ei virkelig god jul! Her er det meste i boks, grøten står og godgjør seg på ovnen, og Ingvild og Hans er hos bestemor på sjukeheimen. Jeg fant noe rusk etter juletrepyntinga i går kveld, så en liten runde med støvsugeren må til.
    Vi gleder oss til messe i Uvdal kirke i dag der kronprinsfamilien er tilstede.

    Ønsker deg og familien din gode juledager!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en riktig God jul! Håper du får fine dager sammen med familien :)

    SvarSlett
  3. Fortsatt god jul, ja, det er ikke det materielle som teller...

    SvarSlett
  4. Dette er ein veldig kjekk blogg, som eg har vore innom i dag. Får veldig lyst på nokre av desse strikkeprosjekta! Ha ei fortsatt fin jul!

    SvarSlett
  5. Dere hadde jammen en spesiell jul i fjor! Håper dere har fått mange gode dager sammen i år. *klem*

    SvarSlett
  6. Håper julen ble bra og at det går bra med sønnen din!!! Takk for kommentar på bloggen min med ønske om et godt nyttår :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!