mandag 11. november 2013

Noen ganger er det al-right. . . .

Ja, noen ganger er det helt al-right, faktisk!
For ei drøy uke siden fikk jeg spørsmål om jeg kunne strikke en Marius-genser størrelse 2 år. Og det skulle være den originale, med i-sydde ermer, må vite. Måtte jo ærlig innrømme at det hadde jeg ikke mye lyst til, for montering er noe av det verste jeg vet. 
Men så kom de forløsende ord; "Du trenger ikke montere altså, det fikser vi selv". Musikk i mine ører, for å strikke er jo bare moro!
Derfor ble genseren levert slik, i dag: 



Ja, noen ganger er det ekstra al-right !
Og hvis noen lurer; genseren er strikket i Sandnes Smart. 
(jeg er ikke fullt så smart, for jeg strikket en lue med øreklaffer også, men den glemte jeg å ta bilde av før jeg leverte den. )
*****

Ha det fint alle sammen! 
Stor klem :)

3 kommentarer:

  1. Der var du heldig! Det er ikke så lett å få sydd de ermene fint i, men dette er jo den originale Mariusen, da. Denne blir jeg aldri lei, selv om jeg synes det er fint med andre farger også.

    Jeg er i gang med siste rullelua i denne omgang...

    God mandagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Så kjekk bestilling når du kan gjøre det du liker best:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!