fredag 26. april 2013

Tobias-genser nok en gang

Tobias-genseren har jeg etterhvert  strikket mange av, og jeg blir ikke lei. Det er alltid en ny fargekombinasjon jeg ikke har prøvd før, og en endring i stripene på bærestykket jeg har lyst til å teste. 
Denne strikket jeg i påsken: 
Størrelse 2 år
Garn: Drops Nepal, lys grå, mørk grå og rød
Totalt garnforbruk fra lageret denne gangen er ca. 500 gram
Oppskriften kan du kjøpe HER (oppskriften er i størrelse 1,2 og 4 år)
*****

Ha det godt alle sammen! 
Stor klem fra meg :)

11 kommentarer:

  1. Det er en storfin genser med pen farger.
    Jeg strikker også alltid ny mønster og farger gjerne, unntagen mariusmønsteret.
    Ja og barnebarna og mamma henn
    es har stor glede.
    Og hvis gleder seg barna oss vi gleder oss også :-)
    Min kake er ferdig og min barnebarna med mamma kommer ettermiddag og jeg kan gi bursdagskjole endelig. Herlig blir det.
    Ha en storfin fredag videre og super helg.
    Klem fra Viola.



    SvarSlett
  2. Herlig genser! Kjempefine farger :)

    SvarSlett
  3. Flott genser:-) Ønsker deg en fin helg! Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Kjempefin genser nok en gang! Jeg er også en slik strikker som deg, det blir gjerne mange av samme sort, men like morsomt hver gang, heldigvis.
    Akkurat nå går det i tøfler og pulsvarmere...

    Riktig god helg!

    Klem fra Uvdal

    SvarSlett
  5. I love your design, and the colours are wonderfull!

    SvarSlett
  6. Veldig fin genser. Fine farger. Du er god på strikking du.
    klemz

    SvarSlett
  7. Så fin den er, jeg forstår at du liker å strikke den om og om igjen for med forskjellige fargekombinasjoner så blir det jo ikke samme genseren likevel:)

    SvarSlett
  8. Kommer mønsteret i ulike str?

    SvarSlett
  9. Så fin genser. Ha en fin lørdag

    SvarSlett
  10. Fine farger i genseren. Hadde jeg hatt noen i den størrelsen å strikke til skulle jeg nok ha strikket en :) Ønsker deg en fin uke med strikkepinner og garn!

    SvarSlett
  11. Denne Tobias-versjonen var også veldig fin!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!