onsdag 10. april 2013

Sjal Arroyo by Sarah H. Wolf

Når jeg har lyst til å strikke meg et sjal, blir det til at jeg leter etter et fint mønster på Ravelry. Det jeg nå har strikket heter Arroyo
Sjalet har veldig fin bue-fasong, men det er jo klin umulig å få til fine bilder av et sjal. . . I hvert fall er det vanskelig, så dere får leve med mitt dårlige forsøk ;)
Jeg har brukt Rico Design Superba Country, 6 tråds garn og det gikk med ca. 200 gram. Garnet er flerfarget i svart/grått/mørk grønn/mørk lilla, men på avstand ser det nesten svart ut. Dette var et flerfarget garn jeg virkelig liker, fordi det ikke blir "glorete". Pinner: 5,0 mm. 
Garnet har jeg kjøpt i en nederlandsk nettbutikk som heter vicarno.com . De har blant annet Rico Design garn og Cascade garn. Gode priser og rask levering. Derfor kan jeg trygt anbefale  denne butikken :)
*****

Ha det fint alle sammen! 

Stor klem :)

9 kommentarer:

  1. Det var rett og slett bare helt nydelig!
    Sjal er gøy og strikke.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Nydelig er dette. At du kan å strikke så fint med mønster og det hele. Imponert jeg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Wow, this shawl is sooooo beautiful! Thank you very much for linking me on your blog, bye!

    SvarSlett
  4. Nydelig sjal :) Gleder meg til å se deg på lørdag :)

    SvarSlett
  5. OJ, dette var nydelig!!! Skal inn å kike på den nettbutikken du anbefalar.
    Frå MarJE.

    SvarSlett
  6. Det var ett nydelig sjal. Du har fått ett bra bilde av det. Jeg får lyst til å strikke ett også.
    God helg til deg.

    SvarSlett
  7. Sjalet ble nydelig og bildene viser godt det fine mønsteret :)
    Ha en fin helg!
    Anette

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!