mandag 25. mars 2013

Strikke-bok i bursdagsgave

Når man blir voksen er det liksom ikke så stas med bursdag som da man var barn. Helt teit, egentlig. Det burde være motsatt: Jo eldre man blir jo mere feiring burde det være :) 
Til bursdagen min i år hadde Mannen virkelig truffet blink: 
En mere kreativ og fargerik bok skal man virkelig lete lenge etter. Jeg vet ikke om jeg kommer til å lage noe av det som står der, men det er masse inspirasjon å hente. Og for meg som ikke kaster en tråd med mindre den er kun ett par centimeter lang, er dette tips-bok nr. 1 for meg :)
Her er noen glimt fra boka;
*****
Ha det bra folkens! 
Stor klem :)

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen! Den boka ønsker jeg meg også. Jeg også tar vare på garnstumper - godt vi er flere!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen og fin presang! Klart du finner noe spennende der! I alle tilfelle er dette ei kjekk bok å bla i skulle jeg tro.
    I dag har jeg hatt "hviledag" etter to gode skiturer i helga. Husarbeid, strikking og lydbok. I morgen blir det fjelltur igjen... Må jo benytte det nydelige været.

    Fortsatt god påske!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott bok! sikkert masse inspirasjon, og man blir jo glad bare av fargene! Ønsker deg en rikitg god påske!

    SvarSlett
  4. Det var skikkelig fin bursdagsgave til en strikkedame:) Gratulerer med dagen :)

    SvarSlett
  5. Et kæmpe stort tillykke med dagen skal lyde her fra DK :)Knus

    SvarSlett
  6. Midt i blinken! :D Gleder meg til å se prosjektene som kommer ut av dette!
    og gratulerer med vel overstått! :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen som var! Artig når man får gaver som virkelig passer og det så jo ut til å være en flott bok:-) Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Den boka kjøpte jeg for litt siden :) Bra med oppskrifter i den :) Tommel opp til mannen din for fullt treff og gratulerer så mye med dagen på etterskudd!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen som var. Kjære gave med bok. Kanskje du kan finne en flott strikkestykke. Hilsen deg og stor klem Viola.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!