fredag 15. mars 2013

Damevotter + barnevotter og sokker

For en tid tilbake var jeg med på hemmelig venn på Projo. Det er ganske enkelt at man får en person man skal sende en garn-gave til, og så skal man prøve å gjette etterpå hvem det er fra. Jeg fikk 6 nøster med Gjestal Safir, fra en dame som heter Monica. Hun hadde ønske om å se hva jeg strikket av garnet, og det er klart at hun skal få :)
Først strikket jeg et par votter til meg selv. De har jeg kalt Monica-votter :)

Deretter strikket jeg et par barnevotter: 
Her er jeg litt usikker på størrelsen, siden jeg strikket på "feelingen", men det er vel sånn ca. 2-4 år, tenker jeg. 

Til slutt ble det et par sokker: 
Disse har  jeg ikke målt, så jeg vet ikke størrelsen, men jeg tror det er ca. str. 30. 
Nå har jeg igjen et halvt nøste med hvitt, så jeg synes jeg fikk mye ut av gaven :) Tusen takk, Monica. 
*****

Ha det godt alle sammen!

Stor klem fra meg :)

2 kommentarer:

  1. Du er jammen det oppfinnsom. Lekre ting du fikk utav garnet.

    SvarSlett
  2. Jeg slutter meg til kommentaren fra Liv! Og så er jeg imponert over farten på pinnene dine! Synes du har noe å vise fram stadig vekk. Randi og jeg gleder oss også til strikketreffet.... Det blir en ny erfaring for oss. Spennende!

    Riktig god helg! Ikke all verdens værmeldinger så det blir vel sport på TV og strikking for det meste.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!