tirsdag 26. februar 2013

Restegarn-strikk; votter

Jeg er stadig i rydde-modus, og nå har jeg brukt opp en del små nøster av Gjestal Vestlandsgarn: 


Den "gammelrosa" eller "skitne, ujevne lilla" har jeg farget selv, ellers er det farger fra Gjestal.
Dette er vel det man kaller hønsestrikk; veldig moro å strikke, men det er ikke alltid resultatet blir av de vakreste. . . . Men gode og varme er de så definitivt : -) 
Garn brukt fra lageret: 90 gram
De ble litt for lange til mine små hender, så jeg har laget et nytt par med bedre fasong. De kommer senere :)
*****

Ha det godt alle sammen! 

Stor klem fra meg :)

6 kommentarer:

  1. Artig med restegarnstrikk. Synest vottane var fine eg...og likte mønsteret på dei. Dei såg deilige ut å ha på seg.

    SvarSlett
  2. Jag är imponerad över allt det fina du producerar och vilket tempo du har! Jag kikar in i din blogg titt som tätt. Hur många timmar lägger du på stickning varje dag? :-)
    //Anna-Karin

    SvarSlett
  3. They look great, love the colour combination!

    SvarSlett
  4. Kjempeartige restegarnsvotter! Enig med deg, Vestlandsgarn er supert til votter, tover sånn passelig i bruk og blir gode og varme.
    Er på farten til strikkekafe...

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Så flink du er, som får brukt så mye av alt restegarnet du har liggende, og som faktisk kan brukes til noe! ;) Jeg er ... ikke så flink ;p

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte votter i glade farger:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!