torsdag 22. mars 2012

Lite produktiv.....

Denne uka har jeg vært svært lite produktiv. 
Men jeg har ryddet litt i restegarnet mitt, og brukt opp mange små nøster  med Drops Paris. Det sto veldig dårlig til med grytekluter i heimen, så restegarnet ble forvandlet til to nye. De er ikke like, men siden jeg har dem i en skuff så ingen ser dem, spiller det ingen rolle.  De er tykke og gode, og det er det viktigste for meg :)

Ellers har jeg strikket et par hjerteluer av et nydelig garn jeg kjøpte på Projo i fjor; Cotton Cashmere DK. Det består av 85 % bomull og 15 % cashmere, og resultatet er mykt og litt blankt. 

Denne gangen heklet jeg snorer på luene samtidig som jeg heklet en kant med fastmasker rundt hele. 
*****
Ha det godt!
Stor klem :)

3 kommentarer:

  1. Hei! Husker du meg+:) Jeg er utrolig treg med pakke denne mnd. Men den er pakket, håper å sende den i morgen eller lørdag:)
    Fine grytekluter, og nydelige luer! genialt å hekle snoren slik, for de er alltid ett "amaras" å få fine....
    Ha en super torsdag!

    SvarSlett
  2. Kjempefine luer! Bruker du et spesielt mønster? Jeg fant et på Drops Design, men har sett mange forskjellige rundt omkring.
    Enig med deg, det viktigste er at gryteklutene er tykke og store. Vi har da alltids noen små, lekre som kan henge framme til pynt.

    Ha en strålende torsdag!

    SvarSlett
  3. Lite produktiv frum blom.. dette er mer enn hva jeg har tryllet frem. Du er kjempe flink.


    Klem fra meg

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!