torsdag 12. januar 2012

Another brick in the wall

Assosiasjonen kom av seg selv da jeg strikket disse pulsvarmerne....
Kanskje fordi jeg alltid har kalt dette for skorsteins - mønster. Disse er strikket i det samme garnet som katte-sokkene + at jeg har mørk brunt som bunnfarge, alt Gjestal Safir. 
Mens jeg strikket disse tenkte jeg på ei venninne av Frøken Snupp, fordi dette nettopp er farger for henne. Siden hun var hos oss i kveld, fikk hun de med seg da hun dro. Det er også grunnen til at bildene er dårlige; blir aldri bra å ta bilder inne på mørke kvelden, men det var bedre enn ingen bilder i det hele tatt :) Men det er så koselig når noe jeg strikker får ben å gå på, allerede før det er av pinnen, og det veier mye tyngre enn gode bilder :)

Ha det fint alle samme!
Stor klem fra meg :)

6 kommentarer:

  1. Flotte pulsvarmere i deilige farger. Super musikk. Ha en flott start på det nye året

    SvarSlett
  2. De var fine og så gode ut :)

    SvarSlett
  3. Innebilder på kveldstid nå om dagen blir sjelden bra, men det spiller ingen rolle heller.
    Flotte pulsvarmere - nydelige farger!
    Så herlig at de flytter ut av huset så fort ;)

    SvarSlett
  4. Den musiken går ofta högt mellan väggarna här när det städas ska jag lova, gamla godingar tröttnar man aldrig på. Passande namn till dina pulsvantar, förstår gott dom fick ben att gå på :)

    SvarSlett
  5. Hei igjen, du hade fått svar inne hos mig men jeg tenkte si det samma. HåndTEIN, skrives det. Du får bestilt det hos Spinnvilt.no, jeg begynnte med et middels tung med krok i toppen och det är fortfarande min favorit. Inte lur dig til dom dyraste i början. Bestill noen tops også så är det bara att gå igång. Det tog ca tre försök innan jag hade fått in snitsen, det är faktiskt inte svårt, men man behöver öva lite för att få känslan för ull. Jag sökte på youtube och såg på några filmer jag hittade sen var det bara att gå igång. Jag glädjer mig till att se dig igång, det är så himla kul att spinna :)
    p.s. pass dig, man blir fort biten av bacillen ;-)

    SvarSlett
  6. De var knalltøffe da :) Skjønner godt at alt du lager får ben å gå på ja . Den musikken er jo nostalgisk den snart , herlig sang ja. God helg til deg Guri og klem fra Bente :O)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!