tirsdag 20. september 2011

Tra la la.... se hva jeg har fått!!!

For en stund siden gjorde jeg en avtale med Nina; jeg skulle sende henne en viss mengde plantefarget garn, og hun skulle strikke et par votter til meg. Hun er nemlig en racer på å strikke votter, og jeg kan ikke fordra å strikke det.... 
Disse vottene var det jeg ønsket meg, og som kom i posten i går:

Er de ikke flotte!!! Jeg elsker disse fargesprakende perlene!!!!!
Og ikke nok med det, pakken jeg fikk var for tung til å bare romme disse vottene...... skal si jeg ble overrasket da jeg fant disse også;
Kjære Nina, du er bare så alt for snill!! Lover at det kommer en liten overraskelse til deg også om ikke så lenge!!!
Disse grønne og hvite vottene var det flere som kjøpte materialpakke til når vi var på Projo strikketreff i juni. Jeg ble helt forelsket i disse, men vet at jeg ikke har tålmodighet til å strikke dem, derfor lot jeg det være. Og nå er jeg eier av et par... tror jeg drømmer :) Tusen, tusen takk! Jeg vet hvor mye arbeid det er å strikke, og jeg vet å verdsette det!!

Ha en fortsatt fin uke, alle sammen!
Klem fra meg :)


8 kommentarer:

  1. Oj så flotte votter. Nydelige begge parene, men jeg er nok spesielt svak for de i friske farger. Nå holder du deg i alle fall god og varm på hendene i vinter. :)

    Har blogget to Jemen-vester i dag hvis du vil se: http://mimounashobby.sprayblogg.no/1316518585_blid_som_en_lerke.html#comment Tror nesten disse kan brukes i mer enn 6 måneder, for Dukkeba er nokså "storvokst". Kjempebra oppskrift, tror dette blir barselgaver heretter.

    SvarSlett
  2. Heldige du :) Så utrolig flotte de var begge parene! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Nina var heldig hun og da!!!! Men for noen flotte votter du har fått deg! Grønt er jo bare skjønt:)

    SvarSlett
  4. å, du er jammen heldig. Kjempeflotte votter begge parene.

    SvarSlett
  5. så flotte votter. Du er kjempedyktig. Skulle ønske jeg fikk tid til å lage noen slike. Ha en flott dag.

    SvarSlett
  6. Det er mig der takker ,min søde norske ven :-)))
    Og skulle det være en anden gang , så strikker jeg gerne til dig .

    Klem

    SvarSlett
  7. Så nydelige votter du har fått, de var lekre. Det er alltid hyggelig med folk som vet å sette pris på det man får og vet hvor mye arbeid som ligger bak:)

    SvarSlett
  8. Så heldig du har vært som har fått så flotte votter :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!