tirsdag 26. april 2011

April-gave

I løpet av påsken har jeg fått pakke fra garnvennen min igjen. Det er alltid like koselig, og jeg er like spent hver gang jeg skal åpne en pakke fra henne. 


Denne gangen fikk jeg tre nøster med Alpa-garn. Det gleder jeg meg til å prøve, for det har jeg ikke strikket med før. Og fargen; en nydelig bruntone! Hun vet virkelig hva jeg liker :)
Jeg fikk også masse "stæsj" til kort og et nydelig kort som hun har laget. Og i tillegg var det en sjokolade i pakken, men den ble borte før bildet ble tatt gitt.... hm.. ;) Tusen, tusen takk, vennen!!


Ellers har påsken vært en eneste stor nytelse av våren :) Det er fullt mulig å nyte det fine været når det finnes medisiner mot pollenallergi (og jeg starter tidlig nok med å ta dem ). 
Hestehov, hvitveis og natt og dag blomstrer, og tulipaner, påskeliljer og lillekonvall har så vidt kommet opp av jorda med sine blader... det er bare så pent, og jeg blir så glad av det! 
Disse her (som jeg ikke aner hva heter) gikk fra knupper til full blomst i løpet av påsken. På avstand er de kanskje ikke så fine, men kommer man nær nok, ser man hvor flotte de er :)


Ønsker dere alle en fin uke!

2 kommentarer:

  1. Så fin gave du har fått :)
    Ja, nå har vi virkelig hatt en fin påske :)
    Jeg vet heller ikke hva den planten heter, har sett den mange ganger men...
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Den heter Bergblomst

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!