tirsdag 15. mars 2011

Ny Bambino-jakke

nå er jeg ett skritt videre i oppskrift-prosjektet "bambino-jakke". Dette er størrelse 6-9 måneder og er også strikket i Drops Nepal. 
Fargen heter støvrosa og er egentlig veldig fin, synes jeg. Men det er vanskelig å få helt rett farge-gjengivelse med det kameraet jeg har.  
Knappene er av tre, og jeg synes det gjorde seg med mørke knapper på den lyse jakka...


Her har vi nydelig vår-vær i dag, med sol og drypp fra takrenna :) Håper det er fint der du er også. Nyt dagen :)



9 kommentarer:

  1. Nydelig jakke og fargen er jo lekker! Fint at det ikke bare er rosa og lyseblått lenger :-)

    SvarSlett
  2. Godt knappevalg til nydelig jakke! Har flere nøster med nepal støvrosa liggende, så jeg vet den er fin:)
    Her drypper det også i rekordfart og jeg satser på at all snøen er vekke i løpet av uken!
    Ha en fin dag!!
    :)

    SvarSlett
  3. Så herlig jakke du har strikket. :)

    SvarSlett
  4. Fin babyjakke i fin farge.:)

    SvarSlett
  5. For en nydelig jakke og farge :)
    Ja, nå er det deilig med vår vær :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  6. Utrolig flotte de jakkene dine altså:) Og herlig sjal under her!

    SvarSlett
  7. Så flott jakke og så fint med de mørke knappene.
    Håper det fortsetter å dryppe fra taket ditt.
    Nå vil vi ha vår.
    Ønsker deg en fin dag og takk for titten i bloggen din.
    Her er så mye fint.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du gidder å legge igjen en liten hilse! Deter alltid artig å lese hva du synes om det du ser!